Tuesday, July 24, 2012

BiGsHoOt purple black

syukur ke hadrat Allah di atas rezeki yg dikurniakan...dan terima kasih jugak wat mak tercinta kerana sudi belikan bigshoot...pada awalnye,memang saya nk beli sendiri tp polosnye ngak cukup...terpaksa gunting menggunting dulu...telan jauh2 niat tu walaupun x kenyang:-)

dlm ku telan...rupe2nye mak ada pasang niat nk beli bigshoot..so mak suruh search..sblm ni mmg aku dah survey...mmg harganye kat satu supplier..dr RM600 dpt RM489...mak pun terus bank in kan wit 

pas blk dr kursus bersama Irfan Khairy & Imran Kayubi (president of I LOVE ISLAM.COM)...terus gi ambik kat suplier kat bkt jalil..

ni la die bigshootnye

 ha...ni tips penggunaan bigshot yg bermasalah dengan dies yg nipis tu seperti brand sizzix framelits,spellbinders dan MFT

CARA GELEK DIES NIPIS

1)letak tab putih atas sekali (yg ada tutorial tu)
2)cermin clear
3)kertas
4)dies yg tajam mengadap bawah...
5)felt
6)cermin clear dan gelek.




lepas ni mudah la saya wat kera krafting sambil berperangan ngn amsyar coz die suka gelek menggelek

SYUKRAN YA ALLAH

THNKS SO MUCH TO MY LOVELY MUM
 

6 comments:

  1. bigshoot tu boleh potong felt n fabric ikut corak@die..mcm keychain love n bunga2 tu sy potong guna bigshoot..bigshoot ni memudahkan kita membentuk corak..

    ReplyDelete
  2. Tumpang tnya, dimanakah boleh saya nak dapatkan bigshoot ini? Brape kosnya sekarang? Saya sgt meminati bigshoot ini...

    ReplyDelete
  3. Saya ada membeli mesin NV950 pd Oktober 2012 yg lalu....malangnya sy masih blur nak menggunakan cara nk menyulam...blh kah puan tunjukkan cara2 nya....maaflah dlm buku manual tersebut dlm BI, sy agak ketinggalan utk memahami lebih lanjut.....tk

    ReplyDelete
  4. sy pun berpandukan buku..ikut tapak yg sesuai utk menyulam..

    ReplyDelete
  5. boleh ty akk ni kat fb https://www.facebook.com/pesbuk1234?fref=ts die ada jual

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...