Sunday, July 22, 2012

cover lappy NuRaInI rAsHiD

assalam semuanye...selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak..semoga Ramadhan tahun ni lebih baik dari ramadhan yg lepas...

dikesempatan ini...takut terlambat memohon kemaafan coz ajal tak tau bila nk menjemput kita...merujuk tazkirah Tanyalah Ustazah TV9 "tak perlu tunggu raya nk mtk maaf"..di sini saya ingin menyusun 10 jari & mengatur kata sbg tanda memohon maaf seandainya tutur kata & kelakuan saya pernah menyinggung kalian... MAAFKAN SAYA

ok...hari ni saya nk tunjukkan korang semua hasil kraftangan saya iaitu.......... COVER LAPPY


2

 3

 4

jeng jeng........





oppsss....sorry...gambonye menegak

jap yer....


proses nk ciapknnyer ambik 2 minggu sepatutnye leh siap dlm beberapa hari jer. tp disebabkn saya dijemput menyertai pameran Karnival Kerjaya & keusahawan graduan..maka benda ni tertangguh. bawa juga ke karnival tp payah..idea terbantut coz ramai sgt yg menengoknyer...dah la kite ni pemalu...jahit pun jadi x berape kemas...so ambik keputusan...simpan dlm beg ler

Alhamdulillah...ianya ciap gak
pemiliknye adik aku tersenyum lebar
lepas ni lappy ko x de calar2 ye
almaklumlah lappy baru
sempena meneruskan STPM 2012/2013
yang terlalu banyak bahan

semoga berjaya nnt..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...